Just enjoy

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Malin Widgren - 4 juli 2011 22:44

Hejjsan, hare rätt bra här i värmland! namnet har stämt hyffsat bra idag, har varit helt OK väder ändå! lite mulningt, men somnade på filten ute iaf. hade dränkt mig i Sun Tan så tror att det har tagit, var lite småröd på axlarna.


Har inte idas bry mig i att upd. idag var lite småseg eftersom man inte sov många timmar inatt/imorse gick och la mig så fort vi kom hit, och då var väl kl. kring 8 halv 9 tror ja, och man låg till halv 12. Annars har min dag inte nå spec. att bjuda på.. nu ikväll gick ja ut i skogen med mamma och mormor, söta tillbakablickar man fick från när man var 4-5 år ^^ , älskade att gå i skogen då (a) hehe.


Nu tror ja man ska gå in i huset (bor i en stuga på gården) och tvätta av mig sminket borsta tänderna och lite sånt, byta till en stor bigga t-shirt! härligt! sen sitter man nogvid datan när man har kommit hit igen antar ja. men det blir nog nått godnatt inlägg lite senare, puss!



Av Malin Widgren - 4 juli 2011 09:48

Framme i Arvika nu! härligt nu kan man vila i en SÄNG! ska gå upp och göra det, vilade inte länge i bilen kan ja medela.. sen efter det ska man kolla om nätverket kanske funkar hära, nå men orkar inte tänka på sånt nu, nu ska sängen få göra sitt, puss!

Av Malin Widgren - 4 juli 2011 02:16

åh fiffla bort mitt förra inlägg som ja skrev nyss.. amen internet fuckade upp så nu sitter man med mobilen, fick också reda på att man ska sitta hära till kl 8 imrn.. suck-.- nu ska ja gå..nej SITTA och plugga in musik i öronen och hopp på det bästa! alltså tidsfördriv! puss ses nog imrn!

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


Kul att du hitta hit!

Jag är en 14 årig tjej med namnet Malin från lilla stan Boden. I min blogg kommer du kunna läsa om - det mästa av mitt privatliv, foton, min vardag och massa annat trams!

Så enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards