Just enjoy

Alla inlägg under maj 2011

Av Malin Widgren - 31 maj 2011 22:44

Så glad man blinär man loggar in och ser att statistiken är typ BÄST! älskar eer ;) hehe. nee men är skitglad över att den har stigit, har typ varit piss i veckor nu.. men pussen ni betyder! ;*

Av Malin Widgren - 31 maj 2011 21:24

ååh, så pundigt att göra så många inlägg på kort tid.. men men what ever? Skulle bara säga att man sticker iaf till Malin nu och tramsar. tebaax ikv, puussen! ♥

Av Malin Widgren - 31 maj 2011 21:15

Som ni ser så snabbfixa ja om hela bloggen, lite trist header och så men det får duga ett tag nu. Kommentera gärna ;)


             -->   

Klicka på bilderna så ser ni större, vilken ska man ha? :)

Av Malin Widgren - 31 maj 2011 20:42

 

Svar: Jo ja har bestämmt mig att det blir på Solgården, alla som gjort där är nöjda så det blir där :)

Av Malin Widgren - 31 maj 2011 20:20

Kommer bara faila om ja börjar säga hur glad ja är! Men om man säger såhär, 1-10 så äre nånstans där kring 1000000000000 o.s.v Jag berättar genom nåra bilder pussen!


  

earcuff från Cocoo

  

tröja från See Me

 

Dubbelring från Cocoo 

 

Det bästa av allt! Samsung Galaxy 2 :D käärleeek till familjen ♥

:D

Av Malin Widgren - 31 maj 2011 14:46

ÅH SÅ JÄVLA GLAD MAN ÄR! Kom till semi med klassen på brännbollen :D, vi rocckkkaarr juu ;P Sen hemma så äre typ presenter på bordet, me massa snyggt, bla. navlesmycke, skitsnyggt linne, underkläder och sockar. Skulle tydligen få mer ;o så bääst'! :D


Kommer lägga upp bilder på allt imrn. Har kameran hos mamma oh ja ska ladda den och lite sånt.


p.s har typ lite brott om att hitta ett BRA ställe där man kan göra hål i navlen. Behöver hjälp, skulle vara bra om ni tipsa. Har hört att på solgården i Lule skulle vara bra, men om ni vet nån bättre skulle det vara snällt med en kommentar : )


Jo men ska typ tacka alla på Facebook som har grattat mig, typ 84 st ;o hehe mycke oh göra! Ne men pusseen ses ikv. 


   

Av Malin Widgren - 30 maj 2011 22:16

 

 

 

 

 

bjuder denna åt Malin, härligt när det ser ut som om hon ska typ äta lite gräs?

 

känner mig så stort jäkla egoo, har fått massa bra på Malin också men asså vet inte vilka hon vill lägga ut och så, göre nån annan gång. Fram med papper oh peeennah för nu blire dushen typ sista gången innan man fyller åR ;p hehe imrn blire massa presenter på morgon av mamma och sen efter plugget sticker man till pappa och får mer, kommer inte blogga så mkt. mEn ja0, sticker in i duschen nudå heiss! ♥

Av Malin Widgren - 30 maj 2011 21:44

HAHA så jävla pund man är asså! Kommer på kl. 5 att man ska springa vårrusten kl. 7. Och Ellie skulle hämta mig halv 6 :/ hehe. där fick man lite stress, typ slänga i sig mat och på med springkläderna. Så jävla typsikt mig..


Hann iaf. gick då bra och springa och så, så känner mig nöjd. Nu ska man ta och slänga sig i duschen och kolla lite bloggar efter de.


Men tänkte lägga ut lite bilder snart från ida meh Malin, innan man dushar. Pusseeen ses snart.





Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


Kul att du hitta hit!

Jag är en 14 årig tjej med namnet Malin från lilla stan Boden. I min blogg kommer du kunna läsa om - det mästa av mitt privatliv, foton, min vardag och massa annat trams!

Så enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards