Just enjoy

Alla inlägg under april 2011

Av Malin Widgren - 30 april 2011 20:19

Det blev att vi var här ist. men nu ska jag snart möta upp Fredrik på stan, blir no att kolla på majbrasan. Sen får jag se va kvällen bjuss på, kanske typ nån bra film eller nå, och massa mys!

Hoppas ni fåren bra Valborg, haha andra gången jag säger det! men jag menar det verkligen! min kommer då bli bäst :D Så puss så länge ses no imrn.



Av Malin Widgren - 30 april 2011 16:32

Kollar Grynet med Rebecka! Haha fan vad grym hon är! min Idol.


kommer inte kunna blogga nånting ikv. för vill inte sitta vid datan när jag ee med hjärtat. Men imrn så kommer det kanske upp lite när jag har varit och tränat med Rebecka lite. btw. jag och Rebecka har haft lite kul med att ändra min bakrundsfärg till skitfula! men jag får ha den här så länge, kommer nog ändra den snart igen.


nu sticker jag snart hem men puss på er läsare!


Av Malin Widgren - 30 april 2011 12:59

  

nog första och sista gången ni får se mig i lockigt! - Thailand 2011

 

Nå inte har man tagit sig ut än. belv skittrött, så jag har legat i soffan och läst Frida sen typ 11 eller nått sånt. Nu snart ska jag iallfall ta och gå ner med Isabelle (systeryster) och köpa lite godis. Hon skulle typ vila men jag tror inte att det blir av för hon ligger och sjunger i sängen.. och verkar rätt pigg, så vi sticker väl ner snart antar jag.


Sen ska man äta lite midda hos farfar och sen sticker man till älsklingen!


Idag är det ju valborg och kanske det blir att gå ut och kolla på nån brasa? får se.. annars så blire myys! Vad ska ni göra? Hoppas iallfall att ni får en mysig valborg! Och imrn är det första maj och då äre exakt en månad tills man fyller år !


Ne men nu ska jag fixa frillan lite puss ses, ha en bra Valborg!

Av Malin Widgren - 30 april 2011 09:22

Asså verkligen förlåt för att jag inte la upp bilder på sminket och kläderna :( .. men vi han verkligen inte.


Discot var ändå rätt bra, bättre än jag tänkte mig. Dansa arselet av mig! HAHA, och myste med älsklingen! Stannade till halv 1 tror jag, sen åkte man hem och satte sig vid datan och typ tänkte blogga men jag höll typ somna på tangenterna så jag skippa det. Ändå när jag gick och la mig (kl.1)  så kunde jag inte somna. haha men tror inte det gick så skitlänge ändå.


Jag stör mig grovt på att jag skriver "typ" hela fucking tin. Om ni tänker på det (kanske ni redan gör) så skriver jag det minst en gång/mening..


Idag är det skitstor sol och ca. 20+ i solen så måste ta mig ut! Kanske blir för kallt i bikini men typ shorts och linne så kan jag sola lite iaf.


Nu ska jag ta och duscha och klä mig och sen sticker jag ut! Pusschao.


 

Thailand 2011

Av Malin Widgren - 29 april 2011 17:47

Ulrik Munther är förfan kung! har ni hört hans låt? Lyssna här.


Av Malin Widgren - 29 april 2011 14:30

Dåså, hemma från skolan nu och ska nog hoppa i duschen snart. Fredaa idaa! :D Helgen kommer bli så myys! Först så ska man då på discot, sen på lördag sticker jag till hjärtat och sover där. Så bäst helg!


På discot så blir det ett turkost linne med paljetter på och ett svart bas linne under och typ glanstights, sen mina kilklacks skor som är helsvarta typ mocka. Bilder kommer ut sen när jag har smink och allt på :)


btw. jag har blivit sjukt less på min mobil nu.. den är typ skitskabb och ful. Skulle typ vilja ha en Iphone 4! Haha är nog liten chans men man kan ju alltid drömma eller hur? Ne men nu ska jag sluta babbla ointresant puss på er syns nån gång efter jag har varit och sminkat mig :) xo

Av Malin Widgren - 29 april 2011 07:50


Gómorgon! Sitter och lyssnar på lite musik, har för ett tag sen fixat klart mig. Idag när jag ee hos tandläkaren så missar man bad på gympan! YÄH! typ bäst. Fast inte så jätte bäst, för skulle få träffa hjärtat då men :( ..  då får jag lite hål också när jag ee klar. Jag får bara inte kugga på NO-provet, har ju typ pluggat sammanlagt 5 timmar. Men vi hare sista lektionen så.


Efter man har kommit hem från skolan så ska jag typ duscha och sen sticker jag till Parelle och blir sminkad, och efter det ska jag typ till Rebecka så ska jag typ fixa hennes frilla och lite sånt. Så jag hoppas att jag hinner blogga lite då och då men kommer kanske inte hinna :( har verkligen haft dålig bloggning dom senaste dagarna. Men ska försöka skärpa mig!


Men nu måste jag nog dra mig till staan, så ses typ efter skolan puss!


  

Rebecka Lindblad

Av Malin Widgren - 28 april 2011 19:51

Nu har man då kommit hem från skolan.. var inte kul. Men det gick ändå bra. Kom egentligen hem för en timma sen men a.. så kommer man hem och då frågar ja Rebecka om hon kunde fixa en sak på min blogg.. och jag tror att ni märker det?


För ett tag sen satt jag i min ensamhet med min data, inte ett ända ljud hördes? Sen såg jag spotify symbolen och då kom det: "Justfan jag har spotify", så nu sitter jag och dunkar lite musik mendans jag bloggar.


Idag har jag då varit på stan innan middag, och hitta en skitsöt klänning på Kapahl faktiskt (inte likt mej, hittar nästan aldrig där) den var vit och typ spetts! Och en typ oversize 3/4 ärm i grått på See Mee, men jag kunde ju inte gå på tjejkvällen som var ikv. pga. massa plugg :( Så jag önskade mej det när jag fyller år. Typ en månad kvar nu.


Imorron så blir det ju att parta på peehtolvdiscot, så jag ska kolla lite kläder ikväll. Har tänkt på typ jeans och en snygg topp/linne! Och kl. 4 imrn så har jag beställt en sminkning på Parelle (presentkort är bra) så jag sattsar på typ en färgglad sminkning men ändå lite festligare :) Så jag får se hur det blir.


Idag hade vi ju bad-med-kläder och jag som inte tänkte (som vanligt) tog ju typ dom tyngsta kläderna jag hade så jag höll ju för f*n på att sjunka ner till botten.. Skitjobbigt vare iallfall! ;o


Shiiet vad mycket text det blev.. hade visst lite att säga? Haha men nu slutar jag babbla hoppas jag, så puss ses!   


Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


Kul att du hitta hit!

Jag är en 14 årig tjej med namnet Malin från lilla stan Boden. I min blogg kommer du kunna läsa om - det mästa av mitt privatliv, foton, min vardag och massa annat trams!

Så enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards