Just enjoy

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Malin Widgren - 2 juli 2011 14:43

  

vill haa!

Won

Av Malin Widgren - 2 juli 2011 13:03

  

Vann Veckans blogg i denna söta tjejens tävling! Kolla in hennes blogg, lovar de är sevärt! (klicka på bilden kommer ni till bloggen) :)





Av Malin Widgren - 2 juli 2011 12:11

Godmorgon, blev rätt sent igår gick och la mig vid 2 men låg uppe till kvart över 3.. ingen lust att vara uppe nu tror ja går och lägger mig igen, gonatt. ne men sämst väder, 19 målningt och regn. Skulle kanske på BA ida också, men pallar inte en dag till. Sen har man inge pengar kvar nästan.


Ska hoppa in i duschen nu sen hitta nå kläder och kanske ringa Malin? fast nu ska man kolla lite bloggar, men ses senare puss!

Av Malin Widgren - 2 juli 2011 01:43

nu väntar sängen, sminket ska av och rummet måste städas inna ja kryper ner, min säng ser man inte snart.. gonatt söta ses imrn! ♥


 

Av Malin Widgren - 2 juli 2011 01:02

Så grym kväll de blev! Stack dit vid sju och mötte upp ullis, rebecka och Felicia. Vi gick runt dära och åkte massa, sen kom även Malin dit. Sen vid halv 12 trorja så kom Julia dit också: ) de blev att åka dom två karusellerna som fans, sög ju alla bra är ju på Kiruna Festivalen, blir bara sämmre och sämmre för varje år.. blir att tagga LK i augusti ist! Sen gick man runt oh kolla killar  nej men aa lite allt möjligt. Fast det blev lite småkallt när man gick i linne och det är bara 16+ ute, trodde de skulle bli varmt men ne.. ajaa kvällen gillas stort iaf!


Nu sitter man i en hoddie och kollar bloggar och lite sånt, ska väl ta mig nå gott och äta. Sen får man se kanske slår på en film eller nå?.. men ses kanske ikv. annars imrn!  

 

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

8 besvarade frågor

Presentation


Kul att du hitta hit!

Jag är en 14 årig tjej med namnet Malin från lilla stan Boden. I min blogg kommer du kunna läsa om - det mästa av mitt privatliv, foton, min vardag och massa annat trams!

Så enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards